Progressive education : a quarterly review of the newer tendencies in education

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Progressive Education Association
Otros Autores: Foster, Frances M. (edit.)
Formato: Seriadas
Idioma:Ingles
Publicado: Washington : Progressive Education Association, [1924-
Materias:
LEADER 00979nas a22002651 4500
001 000315837
003 UPRA
005 19951003082554.0
007 ta
008 951003u1924uuuudcuuu 1eng d
035 |a 395750 
040 |a mxbn  |b spa  |c upra 
082 0 4 |a 370.5  |b PRO.e. 
245 0 0 |a Progressive education :  |b a quarterly review of the newer tendencies in education 
260 |a Washington :  |b Progressive Education Association,  |c [1924- 
300 |a v. :  |b il. ;  |c 25 cm. 
362 0 |a Vol. 1 (Apr. 1924)- 
500 |a Editor: abr. 1924- Gertrude Hartman 
500 |a Incluye sección de Recent books 
650 8 |a Educación  |v Publicaciones periódicas. 
700 1 2 |a Foster, Frances M.,  |e edit. 
710 2 2 |a Progressive Education Association 
852 |l BNM01  |l BNM01  |m REVIS  |1 GENE  |a Colección General (BN)  |2 G  |b Colección General  |3 370.5 PRO.e.  |h Piso 3  |5 66-010596  |8 20040528  |e  00  |f 05  |f En servicio  |h feb. 36 
900 |a UPRA  |b SBO 
905 |a GENE  |b G