Cognitive processes in education: a psychological preparation for teaching and curriculum development

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Farnham-Diggory, Sylvia
Formato: Libro
Idioma:Ingles
Publicado: New York : Harper & Row, [1972]
Materias:
LEADER 00879nam a2200253 4500
001 000305889
005 20220908212500.0
007 ta
008 720623s1972 nyua b 00100 eng d
010 |a 70178105 
020 |a 0060419997 
035 |a 385502 
040 |a mxbn  |b spa  |c upra 
082 0 4 |a 370.15  |b FAR.c. 
100 1 |a Farnham-Diggory, Sylvia 
245 1 0 |a Cognitive processes in education:  |b a psychological preparation for teaching and curriculum development 
260 |a New York :  |b Harper & Row,  |c [1972] 
300 |a xxxiv, 630 p. :  |b il. ;  |c 25 cm. 
504 |a Bibliografía: p. 593-617 
650 8 |a Psicología educativa. 
650 8 |a Cognición. 
852 |l BNM01  |l BNM01  |m LIB  |1 GENE  |a Colección General (BN)  |2 G  |b Colección General  |3 370.15 FAR.c.  |h Piso 3  |5 73-014861  |8 20040528  |e  00  |f 05  |f En servicio 
900 |a UPRA  |b SBO 
905 |a GENE  |b G