Planning in marketing : a selected bibliography.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Massy, William F
Formato: Libro
Idioma:Ingles
Publicado: Cambridge, Massachusetts : Massachusetts Institute of Technology, [c1962].
Materias:
LEADER 00864nam a2200241 a 4500
001 000058275
003 UPRA
005 20130418102241.0
007 ta
008 950717s1962 mau g b 000 0 eng d
035 |a 85994 
040 |a mxbn  |b spa  |c upra 
082 0 4 |a 016.6588  |b MAS.p. 
100 1 |a Massy, William F 
245 1 0 |a Planning in marketing :  |b a selected bibliography. 
260 |a Cambridge, Massachusetts :  |b Massachusetts Institute of Technology,  |c [c1962]. 
300 |a viii, 56 p. ;  |c 22 cm. 
650 1 4 |a Mecanismo de la distribución  |v Bibliografía 
650 2 7 |a Administración  |v Bibliografía. 
852 |l BNM01  |l BNM01  |m LIB  |1 BIBL  |a Bibliografía (BN)  |2 B  |b Libros  |3 016.6588 MAS.p.  |h Piso 1  |6 64-026883  |5 64-026883  |4 Inventariado 2011 por narciso  |8 20040528  |e  00  |f 05  |f En servicio 
900 |a UPRA  |b SBO 
905 |a BIBL  |b B 
940 |a B